Тасеко Михайло ВолодимировичПострелко В. М.Савицький І. В.2024-10-252024-10-252023-03-21Тасенко М. В., Пострелко В. М., Савицький І. В. Досвід орагнізації навчального процесу лікарів-інтернів-психіатрів в умовах воєнного стану в україні. Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукр. науково-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21 берез. 2023 р. Харків. С. 219–221.УДК 378.013:61(082)(477)https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/192Найоптимальнішим форматом проведення занять залишається класична модель викладання в медичному університеті, що передбачає очне відвідування як лекційних, так і практичних занять, відпрацювання навичок безпосередньо перед ліжком хворого. Але в умовах сьогодення саме дистанційна форма навчання здатна забезпечити та зберегти безперервність навчального процесу для підготовки майбутніх медичних працівників. Проте, коли безпекова ситуація в регіоні залишається стабільною, слід проводити практичні заняття за методом «одного дня» на базі клінічної лікарні для вдосконалення навичок діагностики, лікування хвороб та розвитку клінічного мислення.Підготовка лікарів-інтернів як один із складників медичної освіти має своєчасно реагувати та вдосконалюватися відповідно до нових реалій. Підготовка лікарів-психіатрів є важливою для вимог сьогодення, оскільки наслідки бойових дій, окупації, надзвичайно напружена та складна психоемоційна обстановка довкола безпосередньо впливають на психіку людини, призводячи до захворювань психіатричного спектра.uk-UAпедагогікаCOVID-19дистанційне навчанняДОСВІД ОРАГНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ-ПСИХІАТРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІOther