Єна М. С.2024-11-122024-11-122023-03-16ББК 74.58 (4Укр) я 431https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/497Незважаючи на наявні переваги й недоліки змішаного навчання, воно є однією з сучасних методів організації освітнього процесу і має поширення в закладах вищої освіти в усьому світі, навіть під час війни. Але все ж таки, важливим чинником у процесі адаптації студентів в умовах воєнного стану є створення атмосфери доброзичливості, щирості, взаємоповаги, що дає можливість студентам вивчити фундаментальні предмети медицини та є психологічним підґрунтям для формування майбутнього лікаря, який, маючи досвід таких взаємовідносин: у колективі, з одногрупниками та викладачами, здатен відтворити його у своїй роботі і у спілкуванні з пацієнтами та колегами. Основними труднощами, які супроводжують процес психолого- педагогічну адаптацію, є пізнавальні, соціально-психологічні та професійні. Одним шляхів їх подолання є формування консультаційних центрів для надання психологічної підтримки студентам, вивчення їх реальних потреб в умовах війни, проведення систематичних бесід та виховних заходів, формування готовності до майбутньої професійної діяльності, підвищення рівня мотивації, оптимізація навчального процесу, організація навчальної діяльності з урахуванням індивідуально- психологічних особливостей особистості здобувачів вищої освіти.uk-UAПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУThesis