Білан Ольга АнатоліївнаНовикова Лариса ГеоргіївнаМарченко-Толста Катерина Сергіївна2024-10-292024-10-292022-12-09Білан , О., Новикова , Л., & Марченко-Толста , К. (2022). ЗМІНИ ПЕДАГОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ ПРИ ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ В УКРАЇНІ. Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences: збірник наукових праць«ΛΌГOΣ» з матеріалами IVМіжнародної науково-практичноїконференції, м. Кембридж, 9 грудня 2022р. –Вінниця-Кембридж: Європейська наукова платформа, P.C. Publishing House, 2022. 180-183с https://doi.org/10.36074/logos-09.12.2022978-617-8126-03-210.36074/logos-09.12.2022.49https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/245Сьогодні спостерігаються зміни в галузі медичної освіти, пов’язані із застосуванням електронного навчання. Відомі методології саморегульованого і самокерованого навчання застосовуються у віртуальному середовищі, що призводить до змін педагогічних стратегій у викладанні дисциплін медичного профілю. В статті розглядаються питання адаптації студентів медиків до електронного навчання і завдання викладачів для покращення навчального середовища.uk-UAелектронне навчанняосвітанавчаннямедична освітаЗМІНИ ПЕДАГОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ ПРИ ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ В УКРАЇНІArticle