Михайлюк, Михайло Михайлович2024-11-042024-11-042024-06-19Михайлюк М.М. ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ // «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині»: збірник тез доповідей VI Науково-практичної інтернет конференції (19 червня 2024 р, Чернігів). – С. 280-282978 617 5190 92-0https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/365Психолого-педагогічна адаптація студентів до навчання у ЗВО в умовах воєнного стану є складним та багатогранним процесом, який залежить від зовнішніх факторів та індивідуальних особливостей людини. Головним фактором, що дозволяє студентству пристосовуватися до навчання в умовах невизначеності є психолого-педагогічний аспект, який передбачає якісну та доброзичливу комунікацію студента з викладачем. Власне позиція студента, що викладач є наставником, тьютором, куратором, навіть старшим товаришем, значно допомагає студенту покращити його адаптивність та швидше пристосуватися до навчання в ЗВО.uk-UAадаптаціятривожністьпсихолого-педагогічна адаптаціяіндивідуальні психофізіологічні характеристикиДЕЯКІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІThesis