Михайлюк, Михайло МихайловичШабанова, Єлизавета ВолодимирівнаБондаренко, Юлія Сергіївна2024-11-042024-11-042023-12-25Михайлюк М. М., Шабанова Є. О., Бондаренко Ю. С. СТАН ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ// European scientific congress. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Madrid, Spain. 2023. Pp.367-372.978-84-15927-34-1https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/370Одним із інструментів підвищення стресостійкості є соціальна підтримка, адже людина – це біосоціальна істота, тому одним із ресурсів психологічної стійкості є соціалізація. Найцінніше для здобувачів вищої освіти під час війни, особливо перших курсів – це комунікація. Студентство постійно прагне, аби його почули та побачили. Тому для стимулювання розумової діяльності обов‘язково потрібно давати змогу виговоритись. Доброзичливе соціальне оточення та спілкування допомагає краще переносити різноманітні стресові ситуації та зберігати психоемоційне благополуччя, і під час воєнного стану зокрема. Дуже важлива у студентському середовищі взаємопідтримка та взаємодопомога. Корисно разом робити домашні завдання, спілкуватися з викладачами про те, що нині турбує, обговорення питань, що пов’язані з навчанням, оцінюванням, підготовкою до занять, доповідей, участі в студентських конференціях тощо.Стаття присвячена аналізу тривожності та формуванню психологічної стійкості студентів ЗВО під час війни. Визначено вплив психоемоційного стану студентів на якість навчання під час війни та проаналізовано способи зниження тривожності , напруженості та страху.uk-UAтривожністьнапруженістьстрахформування психологічної стійкостівоєнний станвійнаадаптаціявіраінформаційна гігієнасоціалізація.СТАН ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУArticle