Білан О.А.Новикова Л.Г.Марченко-Толста К.С.2024-10-312024-10-312021-05-20Білан О. А., Новикова Л. Г., Марченко-Толста К. С. (2021). ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИ. Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – 65-67 с.https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/314У зв’язку з карантином, що було введено у 2020 році через епідемію Covid-19, освітні заклади (ОЗ) перейшли на навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (електронне навчання, e-learning). Раптова перебудова навчального процесу була пов’язана з серйозними навантаженнями, оскільки викладачам довелося освоювати нові технології одночасно з викладанням. Це призвело до стресів і в багатьох випадках до «професійного вигоряння» (burnout). У літературі з менеджменту наводиться безліч рекомендацій керівникам щодо мотивації працівників і профілактиці їх професійного вигоряння, оскільки від вмотивованості залежить результативність та ефективність діяльності. На рівень мотивації впливають як матеріальні (зростання зарплати, премії, медичне страхування), так і нематеріальні стимули (кар’єрне зростання, гнучкий графік роботи, психологічний клімат в колективі і т. д.), але мотивація – це внутрішній стан людини, тому для її підвищення необхідні сумісні зусилля з боку адміністрації ОЗ і самих викладачів.uk-UACovid-19заклади освітивикладачіпрофесійного вигоряннямотиваціяПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИArticle