Михайлюк, Михайло МихайловичВербицький, Євгеній Едуардович2024-11-042024-11-042023-08-14Михайлюк М. М., Вербицький Є. Е. ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ // The 6th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society” (August 14-16, 2023), Kyiv, Ukraine. 2023. – С. 295-300.978-966-8219-87-0https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/390Дистанційне навчання має як позитивні так і негативні наслідки. Розвиток освітніх технологій – це беззаперечний плюс. Проте варто зважати й на мінуси й намагатись робити віддалене навчання якіснішим. А саме, підвищувати комунікацію між здобувачами та викладачами, проводити розминку та зарядку для тіла та очей для уникнення перенапруження після тривалої роботи з комп’ютером і тд. Але на сьогодні дистанційне навчання – це не забаганка а вимога часу. Одним із найбільших недоліків дистанційного навчання є відсутність «живої» комунікації. Найчастіше навчальний процес зводиться до сухої «вичитки» матеріалу без подальшого зворотнього зв’язку зі сторони студента. Можливість комунікації дозволяє проводити дискурс на певні теми. Проте й такий тип комунікації не є довершеним, оскільки відсутня емоційна складова. До того ж аудиторне спілкування є більш продуктивним та спонукає залучити більше студентів до обговорення.У статті проаналізовано недоліки, переваги та перспективи дистанційного навчання, яке орієнтоване на впровадження в навчальний процес принципово нових моделей інтерактивної взаємодії в новій освітній реальності.uk-UAдистанційне навчанняінформатизація освітикомп`ютеризаціяінтерактивністьінформаційні технологіїосвітні технологіїмотиваціякомунікаціясоціалізаціягаджетизація.ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ