Шевченко Тетяна АнтонівнаКлець Т.Д.Мітюряєва-Корнійко І.О.Салтикова Г.В.Антипкін Ю.Г.2024-12-102024-12-102023-03-20Клець Т.Д., Мітюряєва-Корнійко І.О., Салтикова Г.В., Шевченко Т.А., Антипкін Ю.Г. Трансформація стратегій викладання базових педіатричних дисциплін як відповідь на вимоги сьогодення. Педіатрія сьогодення: матеріали наук.-практ. конф з міжнар. участю, присвяч. Міжнародному дню педіатра та Дню медичного факультету №3, м. Київ, 18-19 листоп. 2022р./НМУ ім.О.О.Богомольця; уклад.: О.В.Виговська, Л.В.Папуша, Х.М. Дмитрієва; наук.ред. О.В.Виговська.-Київ,2023.-156 УДК 616-053.2(06)378.6.147:616-053.2https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/598Сьогоднішній день диктує нам нові вимоги щодо трансформації стратегій викладання, зокрема педіатричних дисциплін. Об’єктивна ситуація вимагає швидкої адаптації до змін форматів викладання (онлайн, офлайн, змішаний) із забезпеченням високої якості надання освітніх послуг. Реформа в освітній галузі та зміна освітньої програми 228 з рівня спеціаліста на рівень магістра має на меті відхід від радянської класифікації освітньо-кваліфікаційних рівнів та перехід до європейських стандартів. У зв’язку з цим, наш заклад освіти активно готується до акредитації нової освітньої програми «ОП 228 Педіатрія» з кваліфікацією «Магістр педіатрії». Це вимагає своєчасного коректування навчальних планів відповідно до вимог сучасності. Збільшення кількості практично орієнтованих дисциплін для відпрацювання практичних навичок–ще одна вимога сьогодення. Професія дитячого лікаря–одна з найпочесніших та найскладніших у медицині. Особливість полягає у тому, що маленький пацієнт не завжди може надати інформацію про свої відчуття, які він переживає при недузі. Лікар-педіатр має володіти навичками комунікації з маленьким пацієнтами та їх законними представниками, розпізнавати прояви захворювань.uk-UAвикладанняпедіатріякомунікаціяосвітня програмаТрансформація стратегій викладання базових педіатричних дисциплін як відповідь на вимоги сьогодення.Thesis