Єна М. С., Колінько Я. І.. Розембліт Ю. В.2024-11-122024-11-122022-11-30https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/507uk-UAДистанційне навчання в Київському медичному університеті (КМУ) набуло стрім- кого розвитку під час карантину. До цього періоду були розроблені плани та стратегії впровадження дистанційного навчання. Традиційна форма навчання майбутніх медиків проводилася з використан- ням електронних ресурсів, що були представлені у кафедральних відкритих онлайн середовищах (сайтах кафедр, де розміщувалися навчальні матеріали у відкритому доступі). Вивчення досвіду використання технологій дистанційного навчання в інших ЗВО України [1] та аналіз існуючих платформ дозволили прийняти рішення у рамках Університету щодо викори- стання додатків «Google». Основним середовищем для роботи стала платформа «Google workspace» з її інструментами, зокрема такими як Google Classroom − для розміщення лекційного матеріалу, практичних робіт, перевірки домашніх завдань, Google Meet − для проведення онлайн занять, опи- тування студентів та пояснення нового матеріалу, Google Forms − для проведення перевірки засво- єного матеріалу, Google Drive − для зберігання файлових документів та відео тощо. Серед студентів досить часто використовувалися групові чати у Viber та Telegram для організації робочих комуні- кацій.Thesis