Коваленко О.О.2024-11-042024-11-042019-11-25Коваленко О. О. Інноваційні підходи до викладання соціальної медицини, організації та економіки охорона здоров’я в межах кредитно-модульної системи як один з аспектів державного управління та збереження громадського здоров’я. ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ І АДМІНІСТРУВАННЯ В УКРАЇНІ. 2019. Вип. 14. С. 59-632663-52402663-5259https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/419У статті здійснена характеристика одного з основних аспектів державного управління, а саме підготовки майбутнього кадрового потенціалу держави. Розвиток суспільства і навчально-виробничих технологій диктує свої вимоги щодо фахово та інформаційно освічених, комунікабельних спеціалістів, здатних вести діалог на рівних із колегами і пацієнтами заради досягнення мети збереження здоров’я та якості життя своїх підопічних. Наведено приклади застосування методів і прийомів технології розвитку критичного мислення та аналізу ситуацій. Також описано результати використання модифікованої методики аналізу ситуацій (на базі методики С. Терно, 2011) для формування та розвитку у студентів-медиків критичного мислення та аналітичних здібностей. Представлені результати впровадження інтерактивних методів навчання, а саме «аналіз ситуації» та «метод розвитку критичного мислення». Також висвітлені нові підходи щодо досвіду у викладанні інтерактивних методів навчання дисципліни «Соціальна медицина, організація та економіка охорони здоров’я» в умовах кредитно-модульної системи як один із аспектів державного управління. Методика ґрунтується на логічному аргументованому судженні щодо змісту та форми навчальних текстів, а також самостійності, незалежності мислення від стереотипів, результатом чого є формування власної позиції щодо будь-яких текстів і ситуацій у цілому. Це дозволить розвинути організаційні здібності майбутніх лікарів, уміння планувати та економічно обґрунтовувати, організовувати, мотивувати молодший медичний персонал та контролювати його подальшу діяльність, забезпечить підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних до самостійного виваженого прийняття рішень у різних проблемних ситуаціях. За проведеним аналізом щодо порушеної проблематики зроблено висновок про те, що першочерговим завданням державної політики в галузі освіти, й підготовки магістрів зокрема, має стати запровадження нових та сучасних інтерактивних методів викладання із ключовою роллю держави у цьому процесі. Доведено, що розроблення нових сучасних навчальних програм є важливою платформою для підготовки студентів-медиківuk-UAкритичне мисленнясоціальна медицина та організація охорони здоров’ягромадське здоров’якредитно-модульна системаІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЦИНИ, ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В МЕЖАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЯК ОДИН З АСПЕКТІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’ЯArticle