Гриценко ОленаКопчак Оксана2024-10-262024-10-262023-03-30Гриценко, О. ., & Копчак, О. (2023). Аналіз переваг та недоліків застосування інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх лікарів. Український Педагогічний журнал, (1), 128–132. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-1-128-132https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-1-128-132https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/219Спершу пандемія COVID-19, а потім війна в Україні поставили під загрозу безперервне навчання та випуск лікарів в університетах. Сьогодні оптимізація медичного навчання є одним із найбільш актуальних питань, що стоять перед вищою освітою. Студенти повинні мати різноманітне навчання, щоб бути здатними впоратися з різними життєвими обставинами. Для цього навчальні заклади повинні трансформуватися відповідно до сучасних реалій, щоб краще підготувати студентів до життя у складному світі.uk-UAмедична освітаонлайн навчанняпандемія COVID-19АНАЛІЗ ПЕРЕВАГ ТА НЕДОЛІКІВ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВArticle