Чіхман АндрійКучеренко Єгор2024-11-122024-11-122024УДК 159.953.35:811.111https://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/524Авторами порушено проблему особистісної неготовності сучасних підлітків до оволодіння іноземною мовою і пропонується її вирішення через психолого-педагогічні засоби психосинтезу в умовах здобування базової загальної середньої освіти. Наголошується, що особистісна готовність не зводиться до високої мотивації до вивчення мови, а полягає у цілеспрямованому розвитку взаємозвʼязку (синтезу) між іншомовними ідентифікаціями через спеціально організовану роботу педагога, який володіє психосинтезом. Встановлено, що особистісна підготовка підлітків включає рефлексивний, регулятивний та вольовий компоненти, які збігаються з основними завданнями психосинтезу, зокрема в освіті. Здійснено теоретичний аналіз хибних субособистостей, які відповідають негативній та позитивній моделям мовлення учнів. Натомість пропонується уведення поняття іншомовної ідентифікації в науковий апарат дослідження з метою розмежування власне дидактичних (академічних) та психолого-педагогічних результатів учбової діяльності (особистісна готовність).uk-UAмодель мовленнянегативна іншомовна ідентифікаціяототожненняпозитивна іншомовна ідентифікаціяпсихосинтезрозототожненнясубособистостіПСИХОСИНТЕЗ В ОСОБИСТІСНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПІДЛІТКІВ ДО ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮArticle