Кафедра української та латинської мов
Permanent URI for this communityhttps://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/29
Browse
Browsing Кафедра української та латинської мов by Issue Date
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Методичні вказівки для студентів з дисципліни УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ(ПВНЗ «Київський медичний університет», 2023-08-06) Ляліна О.О.; Кірик Т.В.; Флегонтова Н.М.,Головне завдання вищої школи - готувати висококваліфікованих фахівців, які досконало володіють державною мовою в усній та писемній її формах. Даний курс передбачає продовження формування національно мовної особистості, комунікативних навичок майбутніх спеціалістів, вивчення особливої фахової мови. Предмет вивчення курсу є СУЛМ професійної сфери. Завдання курсу - сформувати: - мовну компетенцію майбутніх фахівців (знання і практика оволодіння нормами літературної професійної мови); - навички самоконтролю за дотрим.мовних норм у спілкуванні; - вміння й навички оптим.мовної поведінки у проф.сфері. - стійкі навички усного й писемного мовлення професійної специфіки; - навички оперування фаховою термінологією, редагування, коригування та перекладу наукових текстів; Вивчаючи курс студенти знають: -що таке фахове спілкування, його етапи й роль у професійній діяльності, термінологію майбутньої .спеціальності, призначення й структура ділових документів, стійкі комунікативні компетенції, навички, послуговування вербальними і неверб.засобами комунікації. Мета курсу-сформувати у майбутніх спеціалістів професійно зорієнтовані вміння й навички досконалого володіння української літературної мови у фаховій сфері.Item Про вибір парадигми філософії медицини і соціальних наук в Україні-ХХІ / Scientific Collection «InterConf».(Наукові прогресивні методи і засоби: ІІI Міжнар. наук.-практ. конф. 6-8 березня 2024 р.)Рига, Латвія: SPC “InterConf”. Progress Publishers (0,6), 2024-03-08) Кірик Т.В.; Флегонтова Н.М.; Лялiна О.O.; Рибалко Г.М.; Бiлозьоров В.O.; Бикова К.С.Україна і вся планета увійшли в ХХІ ст. в біфуркаційні зміни під впливом трьох меганоореволюцій, які створюють умови відвернення комплексу загроз для людства. Стаття пояснює світові тренди і пропонує вибір ноогуманістичної парадигми для розвитку вищої школи України.