ДОСВІД ОРАГНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ-ПСИХІАТРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

Abstract

Підготовка лікарів-інтернів як один із складників медичної освіти має своєчасно реагувати та вдосконалюватися відповідно до нових реалій. Підготовка лікарів-психіатрів є важливою для вимог сьогодення, оскільки наслідки бойових дій, окупації, надзвичайно напружена та складна психоемоційна обстановка довкола безпосередньо впливають на психіку людини, призводячи до захворювань психіатричного спектра.

Description

Найоптимальнішим форматом проведення занять залишається класична модель викладання в медичному університеті, що передбачає очне відвідування як лекційних, так і практичних занять, відпрацювання навичок безпосередньо перед ліжком хворого. Але в умовах сьогодення саме дистанційна форма навчання здатна забезпечити та зберегти безперервність навчального процесу для підготовки майбутніх медичних працівників. Проте, коли безпекова ситуація в регіоні залишається стабільною, слід проводити практичні заняття за методом «одного дня» на базі клінічної лікарні для вдосконалення навичок діагностики, лікування хвороб та розвитку клінічного мислення.

Keywords

педагогіка, COVID-19, дистанційне навчання

Citation

Тасенко М. В., Пострелко В. М., Савицький І. В. Досвід орагнізації навчального процесу лікарів-інтернів-психіатрів в умовах воєнного стану в україні. Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукр. науково-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21 берез. 2023 р. Харків. С. 219–221.