Використання навчальних онлайн платформ та інтерактивних віртуальних тренажерів при викладанні дисципліни внутрішня медицина у студентів 4-5 курсів медичних факультетів

Abstract

Проведено аналіз стану сучасних аспектів методології освітнього середовища. Обґрунтовані напрями щодо можливості підвищення та вдосконалення ефективності освітнього процесу при викладанні «внутрішньої медицини» за допомогою навчальних онлайн платформ та інтерактивних віртуальних тренажерів.

Description

Keywords

навчальна онлайн платформа, інтерактивні віртуальні тренажери, внутрішня медицина

Citation

Використання навчальних онлайн платформ та інтерактивних віртуальних тренажерів при викладанні дисципліни внутрішня медицина у студентів 4-5 курсів медичних факультетів/ Такташов Г.С., Грона Н.В., Ківа О.Й., Жарка А.Ю., Волошин Я.В., Грона К.В. // Збірник наукових праць за матеріалами ХXIІ Міжнародної наукової конференції імені засновника Київського медичного університету Валерія Володимировича Поканевича «Стратегії розвитку особистості здобувачів медичної освіти», м. Київ, 2024. С.85-86.