ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
No Thumbnail Available
Date
2024-06-19
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
матеріали ІV науково-практичної інтернет конференції, м. Чернівці,
Abstract
Психолого-педагогічна адаптація студентів до навчання у ЗВО в умовах воєнного стану є складним та багатогранним процесом, який залежить від зовнішніх факторів та індивідуальних особливостей людини. Головним фактором, що дозволяє студентству пристосовуватися до навчання в умовах
невизначеності є психолого-педагогічний аспект, який передбачає якісну та доброзичливу комунікацію студента з викладачем. Власне позиція студента, що викладач є наставником, тьютором, куратором, навіть старшим товаришем, значно допомагає студенту покращити його адаптивність та швидше пристосуватися до навчання в ЗВО.
Description
Keywords
адаптація, тривожність, психолого-педагогічна адаптація, індивідуальні психофізіологічні характеристики
Citation
Михайлюк М.М. ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ // «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині»: збірник тез доповідей VI Науково-практичної інтернет конференції (19 червня 2024 р, Чернігів). – С. 280-282