НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ – НЕВІДЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
No Thumbnail Available
Date
2024-01-24
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
MODERN ASPECTS OF SCIENCE 39- th volume of the international collective monograph
Abstract
Одним із важливих завдань модернізації освіти в Україні є підготовка висококваліфікованих фахівців для інженерно-технологічних галузей народного господарства. У зв’язку з цим, проблемою сучасної освіти є визначення компетентнісного підходу до професійної підготовки студентів закладів вищої освіти. На важливість зазначених завдань модернізації освіти та особливо науково-практичної складової освітнього процесу вказується в багатьох роботах. Сьогодні технологічна конкурентна спроможність країн світу багато в чому визначається розвитком наноосвіти, нанонауки та нанотехнологій. Публікації в наукових періодичних виданнях свідчать про нерозривний зв’язок розвитку нанотехнологій з докорінними змінами в освіті, науці, економіці та технологіях. Попит на професійних та компетентних фахівців у галузі нанотехнологій в усьому світі постійно зростає. Висновки. Створення та функціонування науково-дослідних освітніх лабораторій у вищої освіти і впровадження освіти в галузі нанотехнологій є важливою практичною складовою освітнього процесу. Створення науково-дослідних освітніх лабораторій у закладах вищої освіти спрямоване на виконання наукових досліджень та підвищення практичної складової у навчанні студентів; розвиток наукового, освітянського та інноваційно-практичного середовища; високоякісну підготовку вчителів шкіл, фахівців вищої категорії, викладачів закладів вищої освіти.
Description
Keywords
Citation
Малишев В.В., Коваленко В.В., Габ А.І., Гайова Л.В., Михайлюк М.М. / НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ – НЕВІДЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ / MODERN ASPECTS OF SCIENCE 39- th volume of the international collective monograph / Moderní aspekty vědy: XXXIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. str. 110-124