ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
No Thumbnail Available
Date
2023-03-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного стану № 31: у 2 томах: збірник матеріалів ХХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку вищої освіти та академічного партнерства в умовах воєнного стану», 16 – 17 березня 2023 року / Київський міжнародний університет. К.: КиМУ, 2023. Т.2. 306
Abstract
Description
Незважаючи на наявні переваги й недоліки
змішаного навчання, воно є однією з сучасних методів організації
освітнього процесу і має поширення в закладах вищої освіти в
усьому світі, навіть під час війни. Але все ж таки, важливим
чинником у процесі адаптації студентів в умовах воєнного стану
є створення атмосфери доброзичливості, щирості, взаємоповаги,
що дає можливість студентам вивчити фундаментальні предмети
медицини та є психологічним підґрунтям для формування
майбутнього лікаря, який, маючи досвід таких взаємовідносин: у
колективі, з одногрупниками та викладачами, здатен відтворити
його у своїй роботі і у спілкуванні з пацієнтами та колегами.
Основними труднощами, які супроводжують процес психолого-
педагогічну адаптацію, є пізнавальні, соціально-психологічні та
професійні. Одним шляхів їх подолання є формування
консультаційних центрів для надання психологічної підтримки
студентам, вивчення їх реальних потреб в умовах війни,
проведення систематичних бесід та виховних заходів,
формування готовності до майбутньої професійної діяльності,
підвищення рівня мотивації, оптимізація навчального процесу,
організація навчальної діяльності з урахуванням індивідуально-
психологічних особливостей особистості здобувачів вищої
освіти.