Інші наукові публікації
Permanent URI for this collectionhttps://ir.kmu.edu.ua/handle/123456789/130
Browse
Browsing Інші наукові публікації by Subject "гімназисти Києва"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item ЕКСКУРСІЇ ГІМНАЗИСТІВ КИЄВСЬКИХ ГІМНАЗІЙ ПО М. КИЄВУ У МОДЕРНУ ДОБУ.(Видавничий дім «АДЕФ-Україна», 2023) Ігор КалінінУ статті на основі архівних та літературних джерел досліджено екскурсійне дозвілля учнів київських гімназій модерної доби, в контексті їхнього повсякдення. Розглянуті методи, плани, типи, маршрути, напрями, процес, чинники та засоби організації та здійснення гімназійних екскурсій. Висвітлено процес становлення державного регулювання учнівського туризму в Російській імперії на початку ХХ ст.Item ЕКСКУРСІЇ ГІМНАЗИСТІВ МОДЕРНОЇ ДОБИ КИЄВОМ(Музей історії міста Києва, 2023-11-16) Ігор КалінінВ статті на основі архівної та джерельної літератури досліджуєсть становлення та початок екскурсій в чоловічих гімназіях м. Києва кінця ХІХ - початку ХХ ст.. Зокрема екскурсій Києвом.Item ПІДГОТОВКА ЕКСКУРСІЙ В ЧОЛОВІЧИХ ГІМНАЗІЯХ М. КИЄВА КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.(Видавничий дім «АДЕФ-Україна», 2024-11-11) Ігор КалінінВ Україні модерна доба ознаменувалася великими зрушеннями в соціально-економічній і культурній сферах. Саме в цей час новий поштовх для розвитку отримала екскурсійна справа. У статті на основі архівних і літературних джерел досліджено підготовку до шкільних екскурсій у чоловічих гімназіях м. Києва в модерну добу, в контексті гімназійного повсякдення. Розглянуто підготовчі процеси, освітянські з’їзди, методи, плани, типи, маршрути, напрями, чинники та засоби організації здійснення гімназійних екскурсій. Висвітлено цінову політику і становлення державного регулювання учнівського туризму в Російській імперії на початку ХХ ст.Item ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС ДУХОВНО- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ (ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ КИЄВА МОДЕРНОЇ ДОБИ)(ГО «Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство» (Україна), 2023-10-27) Калінін І. М.Сьогодні освіта є не лише процесом духовно-морального та інтелектуального прийняття школярами моральних норм та національних цінностей через виховання і навчання особистостей, а є результатом засвоєння учнем певної системи знань, морально-етичної та особливо історичної культури, а тому є доцільним зробити екскурс в історичне минуле навчання в чоловічих гімназіях м. Києва початку ХХ ст.